poniedziałek, 16 lipca 2012

Long Dress.

Hej (:
Z góry przepraszam za tą tygodniową przerwę,bo obiecałam,że posty będą systematyczni dodawane,
ale byłam w Wrocławiu,na festiwalu.Z Laduree i Floyd.
Od teraz mam obsesję na punkcie zespołu Gooral.Można się przy nim zabawic,pobansowac,
także polecam :3
A tak bardziej wracając do mody może.
Został nam jeszcze caały sierpień,który zapowiada się równie gorąco.
Może więc zostanę przy letnich częściach garderoby?
Co więc sądzicie o długich sukienkach,sięgających do kostek?
Myślę ,że fajna sprawa miec taką sukienkę w swojej szafie.
Nadaje się do szczupłej sylwetki,ale także dla osób,które chcą ukryc swoje krągłości.
 Takie dwa w jednym ,haha (:
Na pewno znajdziecie jeszcze w sklepach takie fasony sukienek,naprawdę polecam. / Mover.








 

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę festiwalu!
    Co do sukienek to ja wolę te krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta niebieska fajna wam powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne sukienki, jednak na mnie nie wyglądałyby dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki maxi są świetne, ta ostatnia jest śliczna, plisy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsza ta niebieska i ostatnia :*
    obserwujesz ? odwdzięczę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sukienki :) Jednak jak ja jestem niska to długie sukienki nie wypadają zbyt dobrze szczególnie że w moim rozmiarze jak ostatnio przymierzyłam była o wiele za długa :D

    OdpowiedzUsuń