wtorek, 17 lipca 2012

Coats for Autumn.






Cześć cześć (:
I co,dzieje się u was coś ciekawego? U mnie nie bardzo,ale jestem zadowolona z dzisiejszej pogody.
Pewnie większości z Was nie odpowiada ten stan : chmury na niebie,wilgoc,chłodne powietrze,
ale ja taką właśnie pogodę lubię najbardziej.Wystarczy,że jak wychodzę z domu nie ma żadnej ulewy
i już jestem szczęśliwym człowiekiem,haha. (:
Pogoda jest jaka jest,więc może odstawię póki co letnie zestawy na bok ,i na bierząco będę informowała
Was o trendach na jesień,która już niebawem się zacznie.
Jest już druga połowa lipca i tylko sierpień przed nami,a potem wrzesień i chłodniejsze wieczory,krótsze dni.
Jednym bardziej sprzyja taka pogoda,drugim mniej,ale cóż.

Może przedstawię wam propozycje na płaszcze które będą królowały od września,hmm?
A więc tego roku mamy powrót wcześniejszych trendów jak i trochę nowości.
Projektanci stawiają głównie na płaszcze w odcieniach beżu.Nie są one bowiem przygnębiające,dzięki czemu osoby noszące płaszcze w takich barwach będą wyglądały zachowawczo,nieco elegancko 
oraz świeżo. 

Modne okażą się także płaszcze o pudełkowych kształtach,w zwariowanych i oryginalnych wzorach oraz trencz.
Jeśli chodzi o ich barwy w tym sezonie będą królowały : czerwień,wyblakła zieleń i rzucający się w oczy granat.

Poniżej znajdziecie ode mnie kilka propozycji,ja osobiście będę musiała zakupić jakiś płaszcz,ale 
znając mnie zanim już się zdecyduję na jeden konkretny,będę musiała długo długo szukać./Mover.








2 komentarze:

  1. cudne! ja poluję w tym roku na płaszcz w kolorze zgniłej zieleni ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy jest slodki tylko kolor zaciezki zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń