niedziela, 10 czerwca 2012

Shorty.

Hej ponownie (:
W upalne dni,czy to idziemy na miasto,na spacer czy też na imprezę - zawsze się sprawdzają.
Nie wiem czy do końca jest sens wymieniac jakie shorty są modne,ponieważ modne
są tak naprawdę wszystkie.A przynajmniej większość.
Zaczynając od tych klasycznych dżinsowych z niskim pasem, kwiecistych, koronkowych,aż po neonowe,z zaprasowanym kantem,ozdobione ćwiekami oraz zamkami lub też w zwyczajne paski spodenki.
Mnie osobiście bardzo przypadły do gustu te z motywem flagi USA i za niedługo
zamierzam je kupić (: Mimo iż fasonów shortów jest na prawdę wiele,na pewno każda z was 
ma swoje ulubione kolory,wzory.
Poniżej przedstawię wam kilka propozycji (: / Mover. 








12 komentarzy:

  1. mam te z flagą ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z motywem krzyży są super według mnie cc:

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie najchętniej nosiłabym! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. niedługo będziesz miała te z flagą ♥ moverze ty :3

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham szorty ;D na pewno modne w tym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh te z motywem flagi są najlepsze ! +neonowe tez niczego sobie *.*
    Zapraszam do mnie, dopiero co zaczynam ale mam nadzieję że blog się spodoba i zostaniesz moim obserwatorem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mover! <3 Jesteś najlepsza! Kocham twoje posty! <3
    Pierwsze shorty najlepsze! <3
    Zoe <3

    OdpowiedzUsuń