środa, 13 czerwca 2012

Oranż.

Hej hej (:
Ostatnio bardzo popularne stały się wszelkie odcienie oranżu.
Pomarańcz,Łosoś,Mandarynka czy też Koral.
Co o tym sądzę?
Pomarańcz jest kolorem który w natychmiastowym tempie odświeży Twój zestaw.
Wystarczy zwykły dodatek taki jak choćby prostu zegarek ,lub zestaw biżuterii,a
od razu ma się inne spojrzenie na strój.
Ja osobiście bardzoo polubiłam te odcienie,szczególnie pomarańcz.
Ostatnio staram się zaopatrzyć w ubrania właśnie w tych barwach.
Oczywiście wiadomo,że każdy ma swoje ulubione kolory,w niektórych jest mu lepiej,a
w niektórych prezentuje się troszkę gorzej,więc nie każdemu zapewne przypadną do gustu 
te odcienie,ale myślę,że znajdą się i tacy,którzy czują się w nich swobodnie (:
No i poniżej,tradycyjnie zdjęcia ! <3
Nie wiem,coś ostatnio chyba tylko ja tu przesiaduję :c / Mover. 










8 komentarzy:

  1. Mi podobają się te kolory , choć wole odcienie mięty . ; ))
    Pozdrawiam i zapraszam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. I really love the dress in that first photo :)

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podoba pastelowa pomarańcz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. *MAMY , PROWADZĄ GO 3 DZIEWCZYNY HAHA <3
    No pewnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog, przegąda się go z przyjemnościa : )
    dodaje! C:

    OdpowiedzUsuń