sobota, 9 czerwca 2012

Koszule :)

Witam wszystkich :)
Dzisiaj napiszę post o koszulach.
Ostatnio stały się one bardzo modne.
Poczynając od zwykłych, eleganckich białych koszul ( które każda dziewczyna w szafie powinna mieć ) :) po różnokolorowe koszule, zdobione metalicznymi ozdobami tj. ( ćwieki, zamki )
Sama przyznam, że z początku nie przypadały mi takie koszule do gustu,ale stwierdziłam, iż zaryzykuję i kupiłam jeansową, ciemnoniebieską koszulę ze sztywnym kołnierzykiem.

Ostatnio przeglądając jednak strony dziewczyn, które same robią ubrania, wpadł mi w oko taki wzór.   Delikatna koszula, prześwitująca ( pamiętajcie,że pod takie koszule możemy ubrać albo sam stanik, albo podkoszulek w tym samym kolorze ) ozdobiona złotymi ćwiekami na kołnierzu.
 Mi osobiście bardzo się podoba i skuszę się chyba na jej zakup, tym bardziej, że cena również jest przystępna :) / Laduree
Koszule do zamówienia na stronie Manshmari.
Cena : 149 zł.




5 komentarzy:

  1. Właśnie niedawno sama zamówiłam taką koszulę ;)
    Blog zapowiada się ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ćwieki na prawdę świetnie komponują się z tym delikatnym materiałem,z jakiego robione są koszule powyżej.Chyba sama taką zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również sama zakupuję koszulę. Jest bardzo oryginalna, dziewczęca, lecz ma również lekko rockowy charakter. Idealna <3

      Usuń