sobota, 9 czerwca 2012

Motywy ptaków.

Hej hej (:

Za oknem pada,pochmurno,nie ma co robić :c
Let's break the rules,Floyd przepraszam,ale muszę :3
Pomyślałam,że,aby nie było za dużo o butach,chociaż to jedna z moich 
ulubionych części garderoby,to podzielę się z wami moją wczorajszą zdobyczą !
Jest to nietypowa bluzka z motywem kotów i oryginalnym,czarnym kołnierzykiem.
Od razu ,gdy ją zobaczyłam,spodobała mi się (:

Ostatnio dużą popularność zdobyły ubrania z motywami ptaków,nigdy wcześniej nie widziałam podobnych rzeczy z kotami,jednakże jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. (:

Bluzka - Reserved / 49,99 zł

Poniżej znajdziecie kilka ujęć owej bluzki + wygrzebałam dla was coś
z motywem ptaków.Pewnie nie jedna z was ma już w szafie choć jedną
 tego fasonu rzecz ;)
A teraz dobrej nocy i miłego czytania (: / Mover.




8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten właśnie motyw ! Jakieś dwa dni temu kupiłam sukienkę z ptakami <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również uwielbiamy i szukamy takich oto ubrań!
      Jeżeli coś znajdziecie, piszcie! : *

      Usuń
  2. Mam dokładnie taką samą bluzkę jak Ty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,no to nie tylko mi najwyraźniej przypadła do gustu ;)

      Usuń
  3. Świetna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta marynarka jest powalająca <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna bluzka!:D
    Zapraszam,nowa notka:)

    OdpowiedzUsuń