piątek, 8 czerwca 2012

Vans Off The Wall

Hejka (:

Noc.Wtedy nachodzi mnie największa wena,dlatego postanowiłam,że
dodam notkę poświęconą Vansom.
Vansy,buty jak buty.Bardzo popularne w tym sezonie.
Noszą je dziewczyny już w wieku 11 lat,ale także,te nieco starsze.
Buty dostępne są w siecówkach i sklepach takich jak Heavy Duty.
Tam zakupiłam pierwsze vansy i obecnie przymierzam się do drugich ;) 
Wiecie co w nich najbardziej lubię? 
Taniec to moja pasja,z resztą nie tylko moja.
Laduree i Floyd nadają na tych samych falach :>
Może właśnie to jest magiczne w naszej przyjaźni?
Że łączy nas na pewno jedno : Taniec.
W sierpniu czekają nas warsztaty z m.in. Chachi Gonzales na summerowym dance campie (:
Szczerze?Nie mogę się już doczekac !
A wracając do vansów,idealnie nadają się właśnie do tańczenia ! 

Vansów jest na prawdę sporoo.Tyle kolorów i fasonów do wyboru.
Jednak chyba największą furorę robią Authentici. 





O ! Te w flagę USA są wręcz cudowne <3




 No dobrze,chyba już powiedziałam wszystko na ten temat,co chciałam powiedzieć ;)
Chyba najwyższa pora już się ogarnąć i do spania,bo nie mam zamiaru
marnować jutrzejszego dnia,śpiąc do 13.oo ! 
A więc dobranoc wszystkim <3 / Mover.




3 komentarze:

  1. WOW! Super zapowiadający się blog! Czekam na więcej postów, tylko raczej z propozycjami modowymi, a nie z vansami do tańca :) Może jeszcze do pływania, co? hahahahaha lolz Ale ogólnie fajnie. Powodzenia na dalszej drodze przyjaźni. Od teraz wchodzę codziennie. Mam was na głównej lolz. Czekam na więcej postów. Lolz Katie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to także część garderoby,ale pewnie,postaramy się bardziej skupić na ubraniach.Miło nam i mamy nadzieję,że blog się spodoba (:

      Usuń
  2. Ja mam te bordowe ;*

    OdpowiedzUsuń